Page tree

Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

HideElements
commentstrue
breadcrumbtrue
watchtrue
sidebartrue
createtrue
titletrue
favoritetrue
labelstrue
likestrue

La Universitat de València posa a la disposició de tots els ciutadans la seua Seu Electrònica (ENTREU), a través de la qual es podrà accedir a la informació, serveis i tràmits electrònics de l'Administració de la Universitat de València. Els tràmits es podran realitzar des de qualsevol lloc i en qualsevol moment, evitant així els desplaçaments a les dependències de la Universitat. Els tràmits administratius realitzats a través de la Seu Electrònica tenen la mateixa validesa que si s'efectuen de forma presencial. La Universitat de València, a través de la seua Seu Electrònica, anirà posant progressivament a la disposició dels ciutadans nous serveis i procediments electrònics. Només podran iniciar-se telemàticament aquells procediments disponibles en la Seu Electrònica. La titularitat, gestió i administració corresponen a la Universitat de València en l'exercici de les seues competències.

Suport i Ajuda

Children Display
alltrue


Incidències tècniquesDESCRIPCIÓ

Com a regla general les incidències o dubtes que introdueixca a través del formulari accesible des de la finestra d'Atenció a l'Usuari denominat Incidències tècniques i dubtes d'ENTREU i els seus trámits tindran més prioritat que aquelles que ens arriben per correu electrònic.

El enllaç al formulari es:

Formulari d'incidències i dubtes

Podrà comunicar també les seues incidències o dubtes sobre la seu a través del correu electrònic ( entreu@uv.es ).


Warning
Preguem que s'utilitze el correu només en situacions de no funcionament de la plataforma. Suport Tècnic.



ENTREU és un portal segur certificat per TERENA SSL CA. (http://www.terena.org).

Recomanem la instal·lació dels següents certificats:

Els certificats també es poden descarregar directament des del portal web de la ACCV i si té algun dubte tècnic respecte a aquesta instal·lació pot consultar els documents d'ajuda accessibles en la mateixa web.

  • Requisits tècnics per a accedir a ENTREU
    • Tenir instal·lat un visualitzador de documents PDF.
    • Instal·lació de Java (es recomana l'actualització de Java 6).
    • Habilitar en el navegador web: JavascriptCookiesi permetre finestres emergents o Pop-Ups.

    NOTA. A causa de les noves mesures de seguretat dels navegadors Web, en alguns casos pot ser necessari executar el navegador web en manera administrador.

  • Identificació per a accedir a ENTREU: 

    Per a accedir a la seu i poder realitzar el seguiment dels tràmits realitzats, cal que els usuaris s'identifiquen per algun dels següents mètodes:

    • Certificat digital emès per una Autoritat de Certificació reconeguda en la plataforma @firma del Ministeri de la Presidència (excepte els certificats emesos per la FNMT). Aquesta plataforma admet certificats digitals reconeguts conforme l'estàndard ITU-T X.509 v3, emesos per múltiples prestadors de serveis de certificació. Tots els prestadors es troben inscrits en el registre d'autoritats de la Secretària d'Estat de Telecomunicacions i per a la Societat d'Informació del Ministeri d'Indústria, Turisme i Comerç, conforme a l'establit en l'article 30 de la Llei 59/2003, de 19 de desembre, de signatura electrònica.

      Pot trobar àmplia informació en el document Declaració de Pràctiques de Certificació de @firma a través del servei de suport de @firma o en la pàgina web: http://www.dnielectronico.es/seccion_aapp/rel_autoridades.html

    • Usuari i contrasenya que identifica als membres de la Universitat de València (estudiants, PDI i PAS) en tots els serveis web de la mateixa.
    • Usuari registrat en la pròpia seu. Necessari en cas de no poder accedir per algun dels mètodes anteriors (Pàgina de registre y Pàgina de recuperació de contrasenya)
    • Sistema cl@ve: permet accedir mitjançant els métodes d'autenticació que ofereix el sistema cl@ve. Per a mes informacióUso de cl@ve en la Universitat de València

    En qualsevol cas, aquells tràmits que ho requerisquen exigiran una forma d'autorització determinada.


Livesearch
spaceKeySTU
additionalpage excerpt

Rev:2018 / 05
Lang.

Content by Label
showLabelsfalse
showSpacefalse
cqllabel = "siuvpubfaqade001"

+Info


HTML
<head></head>
<script src="//platform-api.sharethis.com/js/sharethis.js#property=5beaadb5da105300172a30cd&product=inline-share-buttons"></script>
<div class="sharethis-inline-share-buttons"></div>



Reglament de la SEU Electrònica UVReglament del Registre electrònic UV

View file
nameREGLAMENTO_DE_A_SEDE_ELECTRÓNICA_DE_LA_UV_DOCV_6444_24012011.pdf
height150

View file
nameREGLAMENTO_DEL_REGISTRO_ELECTRÓNICO_DE_LA_UV_DOCV_6444_24012011.pdf
height150


Com funciona la Seu?
Manual d´ús
Com donar-se d'alta en la SEU?
Procés d'alta en la SEU
Accés amb certificat electrònic - resolució de problemes
Signatura de documents desde el meu lloc personal -PortaSignatures del sol·licitant


HTML
<!-- Global site tag (gtag.js) - Google Analytics -->
<script async src="https://www.googletagmanager.com/gtag/js?id=UA-144537495-1"></script>
<script>
  window.dataLayer = window.dataLayer || [];
  function gtag(){dataLayer.push(arguments);}
  gtag('js', new Date());

  gtag('config', 'UA-144537495-1');
</script>



HTML
<style>
#footer .footer-body:before {
	content: "ÀREA DE QUALITAT I SUPORT A LES PERSONES USUÀRIES - QUALITAT I COMUNICACIÓ - Servei d'Informàtica (SIUV) - UNIVERSITAT DE VALÈNCIA";
    color:black;
    font-size: 12px;
    line-height: 1;
    margin: 20px 0;
    padding: 0 10px 21px 10px;
    min-height: 44px;
    text-align: center;
}
#footer .footer-body, #footer-logo a {
    background: url() center bottom no-repeat;
    background-size: 7px 216px;
}
#footer .footer-body>ul>li {
    display: inline-block;
    font-size: 0px;
    line-height: 1.66666667;
    padding: 0;
    white-space: nowrap;
}
</style>