Administració Electrònica -
Si vol adjuntar documentació a una sol·licitud, per favor, seguisca els següents passos:
1. Accedisca al seu lloc personal.

2. Per a cadascun dels arxius que desitge adjuntar:
a. Cerque la seua sol·licitud (probablement siga la primera si ha sigut l'últim enviament realitzat) i desplegue l'opció "Accions" de la mateixa línia.
b. Seleccione "Annexar".

c. Adjunte la documentació.
d. En el camp d'observacions, descriga la documentació aportada.
e. Envie.
Si l'opció d'anexar no es troba disponible s'haurà de posar en contacte amb el centre responsable de la seua sol·licitud.

1. Accedisca a la convocatòria.
2. Emplene el formulari amb les seues dades SENSE ADJUNTAR la documentació i polse el botó de "Enviar".
3. Guarde's el PDF d'acusament i vaja al llistat dels seus enviaments.

4. Cerque la seua sol·licitud (probablement estarà la primera, ja que és l'últim enviament realitzat) i desplegue l'opció "Accions" de la mateixa línia.

5. Seleccione "Annexar".

6. Adjunte la documentació.
7. En el camp d'observacions, descriga la documentació aportada.
8. Envie.