Page tree
Skip to end of metadata
Go to start of metadata
Informació vàlida per a matrícula 2019 - 2020

Solucions davant missatges i codis d'Error 

error

No s'ha trobat una sol·licitud de matrícula per les dades introduïdes (5515).

solució

Comproveu que les dades que ha introduït són correctes i que no falta cap dada obligatòria. 
Cal tenir en compte que el NIF es tracta d'un document identificatiu per a ciutadans espanyols, la resta normalment ha d'utilitzar l'opció altres documents. 
La data de naixement ha de complir el format de dia i mes amb dues xifres, i any amb quatre xifres, separats per barres inclinades (dd / mm / yyyy). 
Poseu-vos en contacte amb el Centre, si després de comprovar les dades, persisteix l'error.


error

No s'han trobat titulacions de grau actives.

solució

Els centres d'activar les titulacions perquè es puguin matricular els alumnes. Si es mostra aquest error, poseu-vos en contacte amb el centre i que comprovin els paràmetres de configuració.


error

Adreça postal incorrecta (5537)

solució

La UV li demana que ompli dues adreces de correu. Una habitual i una altra durant el curs. En molts casos pot coincidir. Pare això té uns botons que copien d'una a una altra (>> o <<) 
Observi que té un "ràdio buton" per triar en quina de les dues direccions vol rebre notificacions. A causa de restriccions de correus, i per garantir que la targeta, entre altres documents, pugui arribar al seu destí, s'estableixen una sèrie de regles sobre caràcters permesos i no permesos en la direcció escollida per rebre el correu. 
Quan aquest missatge apareix, és perquè hi ha algun caràcter no permès a la direcció establerta com a destinatària. 

Si la vostra adreça té problemes, posi la direcció del seu centre i poseu-vos en contacte amb ells per rebre la targeta.


error

L'entitat no existeix o no està registrada com Activa (6275).

solució

L'Entitat bancària que ha introduït, no està registrada a la UV. Només personal administratiu pot donar-les d'alta en els nostres sistemes, pel que ha de posar-se en contacte amb el Centre per a solucionar el problema. 

No obstant això, si per necessitats de temps o no poder posar-se en contacte amb el seu centre, pot canviar la forma de pagament a targeta o efectiu i continuar amb l'auto matrícula. 

Recordeu que el pagament no es produeix en el moment de l'acte matrícula pel que disposa de temps per modificar-dirigint al seu Centre, és clar, abans que es posin al cobrament els rebuts.


error

Dades de matrícula alterats per un altre usuari. Comenceu de nou. (55)

solució

Aquest error es produeix quan s'estan modificant al mateix temps les mateixes dades per més d'un procés. El més habitual és que tingui obert més d'una pestanya al navegador, o estigui treballant amb dos navegadors al mateix temps. Tancament dels navegadors i comenci de nou amb un de sol i una única pestanya.


error

Dades personals alterats per un altre usuari. Comenceu de nou. (51)

solució

Aquest error es produeix quan s'estan modificant al mateix temps les mateixes dades per més d'un procés. El més habitual és que tingui obert més d'una pestanya al navegador, o estigui treballant amb dos navegadors al mateix temps. Tancament dels navegadors i comenci de nou amb un de sol i una única pestanya.


error

Dades Dom. Inici alterats per un altre usuari. Comenceu de nou. (52)

solució

Aquest error es produeix quan s'estan modificant al mateix temps les mateixes dades per més d'un procés. El més habitual és que tingui obert més d'una pestanya al navegador, o estigui treballant amb dos navegadors al mateix temps. Tancament dels navegadors i comenci de nou amb un de sol i una única pestanya.


error

Aquest tipus de matrícula no existeix (7414)

solució

Està orientat als diferents tipus d'exempcions / bonificacions que existeixen i pots consultar a la següent url:

https://www.uv.es/uvweb/universidad/es/estudios-grado/matricula/tasas-exenciones-1285846107112.html


error

No és encara la data il 'hora del Vostra matrícula. (5530)

solució

Aquest missatge es mostra quan o encara no ha començat el període de la seva cita de matricula, o ja ha expirat.


error

Aquest alumne està registrat amb un altre usuari. Contacteu amb el centre. (5613)

solució

Poseu-vos en contacte amb el centre, ja que pel que sembla té una doble identitat, fruit d'un altre contacte amb la UV, que necessita resoldre abans que és capaç matricular-se.


error

No s'han trobat titulacions de postgrau actives (5534).

solució

No consta en la base de dades que tingui cap estudi del que pugui matricular-se. Contacti amb el seu Centre i plantéele el cas.


error

NIF incorrecte (7401)

solució

El format de NIF o NIE no és correcte. 
Els formats oficials són 9 dígits i lletra de control per als NIF. 
Una lletra a l'inici (X, Y o Z) seguit de 7 dígits i una lletra de control per als NIE. 
Per a qualsevol altre tipus de document deu codificar-lo en l'apartat Altres documents a la Validació d'usuari. *


error

L'usuari no existeix (772)

solució

L'usuari que ha introduït no està registrat com a usuari de la Universitat de València.


error

Amb aquest tipus de classe matricula no pot ajornar el pagament.

solució

Només és possible ajornar el pagament en determinats tipus d'exempció. Per exemple, no és possible ajornar el pagament amb una exempció de becari.


error

El compte ha de emplenar-se. (6262)

solució

És obligatori posar un compte bancari en la forma de pagament.




Unable to render {children}. Page not found: (VA) MATRÍCULA DE NOU INGRÉS: Manual d'Ajuda.