Page tree
Skip to end of metadata
Go to start of metadata

Si no has introduït les seues dades de contacte alternatius per a recuperació de contrasenya (correu alternatiu, telèfon mòbil), llavors has de seguir inexcusablement aquest mecanisme:

ALUMNAT @alumni.uv.es 

Presencialment en la Secretaria del seu centre:
El personal de les secretaries, pot procedir a canviar la seua contrasenya des de les aplicacions de gestió de la UV, prèvia comprovació de la seua identitat (DNI) davant el personal funcionari.

PERSONAL ( PAS / PDI ) @uv.es

Presencialment al costat del personal d'operació informàtica als campus.
Ha de dirigir-se al personal del Servei d'informàtica situat en els diferents campus, acompanyat del seu DNI per a comprovar la seua identitat. El personal informàtic contactarà amb el Servei d'informàtica, per a assignar-li una nova contrasenya i notificar-la. 

COMPTES EXTERNS @ext.uv.es

Presencialment al costat del personal d'operació informàtica als campus.
Ha de dirigir-se al personal del Servei d'informàtica situat en els diferents campus, acompanyat del seu DNI per a comprovar la seua identitat. El personal informàtic contactarà amb el Servei d'informàtica, per a assignar-li una nova contrasenya i notificar-la.

Davant qualsevol altre problema addicional, posem a la teua disposició el nostre Centre de Suport TIC, per a antender les teues peticions.












Rev:2019 / 02
Lang.
+Info
Form.:

(ES) Encuesta de satisfacción